اجرای پویش قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) در دهه کرامت 

اجرای پویش قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
فهیمه برخان گفت: هر شب راس ساعت ۲۰ با قرائت صلوات خاصه آن حضرت از راه دور به ساحت مقدس این امام همام عرض ارادت می کنیم.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به ویژه برنامه های کانون فاطمیه در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برپایی جشن های دهه کرامت در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) یکی از این ویژه برنامه ها است.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: جشن ولادت حضرت معصومه (س) امروز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

وی بیان کرد: از برنامه های تدارک دیده شده برای برپایی این جشن، آذین بندی فاطمیه، اجرای مولودی و سخنرانی با محوریت سبک زندگی و سیره حضرت معصومه (س) است.


برخان ابراز کرد: البته امروز به مناسبت گرامیداشت روز دختر، از دختران مسجدی هم نام با حضرت معصومه (س) عضو کانون و همچنین از دختران رای اولی تجلیل می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی با رویکرد تهیه کلیپ و عکس نوشت در مورد ولادت حضرت معصومه (س)، بزرگداشت روز دختر و ولادت امام رضا (ع) نیز در دستور کار ویژه برنامه های دهه کرامت قرار دارد که با مشارکت فعال بچه های مسجد انجام می شود.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های کانون در این دهه مبارک دعوت از بچه های مسجد برای شرکت در پویش قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) است و در همین راستا هر شب راس ساعت ۲۰ با قرائت صلوات خاصه آن حضرت از راه دور به ساحت مقدس این امام همام عرض ارادت می کنیم.


برخان اضافه کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه کرامت، تداوم طرح شنبه های کتاب است که با رویکرد معرفی کتاب هایی از سبک زندگی حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج عنوان کرد: تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از دیگر ویژه برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت است که این هفته با تجلیل از خانواده های معظم شهدا برگزار می‌شود.


وی کمک به نیازمندان در دهه کرامت را تاسی از سیره رضوی، برشمرد و یادآور شد: قصد داریم در این دهه با برکت طرح کمک مومنانه را با هدف دستگیری از نیازمندان به ویژه نیازمندان محله اجرا کنیم.


برخان در خاتمه تاکید کرد: یکی از اصلی ترین اهداف کانون فاطمیه در اجرای این ویژه برنامه ها، بزرگداشت دهه کرامت و ترویج فرهنگ رضوی است.

پایان پیام/ 586